Vanavond trekken we er weer op uit!
🕖 Vertrek: 19.00 uur stipt aan de Botermarkt. Deze week rijden we weg langs de Leeuw van Vlaanderen.
We weten allemaal dat er in élke groep meestal een stevig tempo gereden wordt. 💨
🌡️ Maar... Vandaag belooft het uitzonderlijk warm te worden. Daarom is het misschien geen slecht idee om het deze keer een ietsie pietsie rustiger aan te doen. Het is geen koers en we willen vooral dat iedereen veilig en met plezier de rit uitrijdt.
💦 Halverwege houden we halt aan de Blauwe Sluis, waar wie zin heeft een verfrissende duik kan nemen. Een ideale afkoeling voor de benen én de rest van het lijf!
🍻 Na de rit brengen we traditiegetrouw ook het vochtpeil weer op het juiste niveau in Café Noordland.
Vergeet zeker je drinkbus (of twee 😉) niet! 🚴💦🍺

